لزوم انتشار اخبار خوب در رسانه ها، خبرنگاران کارنامه موفقی دارد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، خبرنگاران/قزوین نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: خبرگزاری خبرنگاران کارنامه موفقی دارد که این امر با کوشش تمام مجموعه آن میسر شده است.

لزوم انتشار اخبار خوب در رسانه ها، خبرنگاران کارنامه موفقی دارد

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس در مراسم بیستمین سالروز تاسیس خبرگزاری وبلاگ ورزشی ها که امشب 20 آذر ماه در سالن سینما بهمن قزوین برگزار گردید، اظهار کرد: یکی از رسالت های خبرگزاری ها انتشار اخبار درست در زمانی درست و با محتوای درست برای مخاطبان است.

وی توضیح داد: خبرگزاری وبلاگ ورزشی ها کارنامه موفقی دارد که این امر با کوشش تمام مجموعه آن میسر شده است.

زرآبادی بیان نمود: در شرایط کنونی مهمترین اولویت وبلاگ ورزشی ها و خبرگزاری ها باید انتشار اخبار امیدبخش و خوب باشد لذا پیشنهاد می کنم رسانه ها حداقل یک روز از هفته را به گفت وگو در مورد یک خبر خوب آن هفته بپردازند تا بدین واسطه مردم در جریان آن قرار بگیرند.

این مسئول با بیان اینکه جامعه به اصحاب رسانه اعتماد دارد، گفت: متأسفانه گاه شاهد بی اخلاقی هایی در بعضی رسانه ها هستیم که این موضوع هم به خود شخص و هم به جامعه آسیب وارد می نماید.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در استان قزوین اکثریت اهالی رسانه شاخصه های اخلاق مدار را رعایت می نمایند اما امیدواریم روزی برسد که رسانه ها 100 درصد اخلاق مدار شوند.

وی عنوان نمود: نقد و تخریب با هم متفاوت است چرا که نقد سازنده بوده اما تخریب چنین نیست لذا رسانه ها به این موضوع توجه نمایند زیرا آن ها می توانند ذائقه جامعه را مشخص نموده و رفتارهای اجتماعی افراد را سمت و سو دهند.

زرآبادی در خاتمه اظهار داشت: رسانه ها ابزار قدرتمند و مقدس و ارزشمندی در اختیار دارند که باید قدردان آن باشند تا بدین واسطه شاهد توسعه و رشد در جامعه باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لزوم انتشار اخبار خوب در رسانه ها، خبرنگاران کارنامه موفقی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم انتشار اخبار خوب در رسانه ها، خبرنگاران کارنامه موفقی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید