مسئله ای در تامین نیروی انسانی مدارس شهرستان جم نداریم

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، خلیل نیکخواه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آماده سازی مدارس جم برای سال جدید تحصیلی گفت: با تدابیر انجام گردیده 500 جایگاه نوسازی شد که بیش از 30 میلیون تومان صرفه جویی به همراه داشت.

مسئله ای در تامین نیروی انسانی مدارس شهرستان جم نداریم

وی اضافه نمود: در سال تحصیلی جدید، 12 هزار و 487 دانش آموز در قالب 489 کلاس درس در مدارس شهرستان به تحصیل مشغول می شوند.

نیکخواه اعلام نمود: یکی از دغدغه های مهم آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید تامین سرویس مدارس است که طبق براورد های انجام گردیده رقمی بین 120 تا 190 هزار تومان به ازای هر دانش آموز به خانواده ها تحمیل می نماید.

وی توضیح داد: انتظار داریم منطقه ویژه پارس در تأمین مالی سرویس های روستا مرکزی مانند شهرستان های دیگر به جم هم یاری نمایند.

این مقام مسئول افزود: منطقه ویژه پارس یاری های خوبی در بحث کلاس های کنکور و ... به شهرستان های دور دست می نماید و امیدواریم جم با شرایط ویژه و میزبانی خانواده های نفت و گاز بیشتر دیده گردد.

وی با بیان اینکه در امسال پنج مدرسه جدید از اعتبارات نفت به مناقصه می رود اضافه نمود: در بحث تامین زمین برای احداث مدرسه در شهرستان به خصوص شهر جم با بحران جدی روبرو هستیم به طوری که ناچاریم مدارس تامین اعتبار گردیده برای شهر جم را به روستاهای اطراف منتقل کنیم تا اعتبار پروژه حذف نگردد.

نیکخواه بیان کرد: هم اکنون با کمبود 40 کلاس درس در شهر جم روبرو هستیم و این موضوع تراکم کلاس ها در پایه اول را افزایش داده است.

وی افزود: با توجه به قیمت های فزاینده زمین در شهر جم، اگر شرکت های منطقه و شهرداری در بحث تامین زمین برای احداث مدارس همکاری ننمایند کمبود کلاس درس به وضعیت بحرانی می رسد.

رئیس ادامه آموزش و پرورش جم اعلام نمود: خیرین و مالکان زمین می توانند نقش بسیار مهمی در برطرف مسائل حوزه آموزش و پرورش ایفا نمایند و امیدواریم در این خصوص همراهی ویژه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مسئله ای در تامین نیروی انسانی مدارس شهرستان جم نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئله ای در تامین نیروی انسانی مدارس شهرستان جم نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید