کنون گیت؛ اقامتگاهی برای عاشقان هری پاتر

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، مجموعه داستان هری پاتر در جهان هواداران فراوانی دارد. یکی از این هواداران دوآتشه، آپارتمانی را با موضوع یا همان تم هری پاتر طراحی نموده است. اگر شما هم عشق هری پاتر هستید، می توانید در سفر به اسکاتلند در کنون گیت اقامت کنید.

کنون گیت؛ اقامتگاهی برای عاشقان هری پاتر

اگر از عاشقان داستان های هری پاتر هستید، حتما از بودن در خانه ای با نشانه های این مجموعه داستان ذوق زده می شوید.

خبر خوش این که اقامتگاهی در اسکاتلند با الهام از مجموعه داستان های هری پاتر آماده اقامت است.

خیال شما را راحت کنم، برای ورود به این آپارتمان به هیچ رمز ورودی احتیاج ندارید، اما در جریان باشید که مشنگ ها نمی توانند وارد این اقامتگاه بشوند!

اقامتگاه کَنون گیت لاکچری (Canongate Luxury) یک آپارتمان دولوکس در شهر ادینبرو، واقع در اسکاتلند است که چیدمان خود را با الهام از هری پاتر انتخاب نموده است.

اتاق خواب اصلی این اقامتگاه مانند خوابگاه گریفندور چیده شده است. دکور آن شامل تخت خوابی با چهار ستون و سقفی است که توهم شمع های آویزان را القا می نماید.

بعلاوه آینه های طلایی، کتاب های قدیمی که احتمالا مربوط به دنیای جادویی هستند، چیدمان قرمز و طلایی و خرده ریزه های دیگر که یادآور هری پاتر هستند، در آن پیدا می گردد.

این آپارتمان متعلق به یکی از دوستداران پر و پا قرص هری پاتر به نام یو گائو (Yue Gao) بوده که با موضوع و تم پاتر ساختمان را طراحی نموده و چیده است. او به سختی توانسته این اثاث را جمع آوری کند. میان وسایل آپارتمان چیزهایی هم هست که به جی کی رولینگ خالق این داستان ها تعلق دارد، مانند میز و آینه.

گائو در یکی از مصاحبه هایش گفته است:

میزی که در این آپارتمان قرار داده شده، متعلق به جی کی رولینگ است. من به سختی توانستم ترتیبی بدهم که میز به این خانه برسد. پسر تعمیرکار مبلمان با دختر جی کی رولینگ در مدرسه هم کلاس بودند. تعمیرکار یک بار میز را برای رولینگ تعمیر نموده بود. هنگامی که رولینگ اسباب کشی کرد، میز را با خودش نبرده بود. بنابراین، فرصتی دست داد تا بتوانم این میز را به دست بیاورم.

گائو می گوید نمی خواسته آپارتمان را شبیه یک کپی بی ارزش از فیلم های هری پاتر بچیند. اکنون بیشتر شبیه به ادای احترام یک هوادار دوآتشه هری پاتر شده است. گائو می گوید:

من با جان و دل اینجا را درست کردم. این خانه را شبیه رویاهایم ساختم.

اما این آپارتمان علاوه بر اتاق خواب دلربایش، اتاق خواب کوچک تری دارد که شبیه به قطار هاگوارتز طراحی و چیده شده است.

یک آشپزخانه قشنگ و به درد بخور هم درنظر گرفته شده که از نشانه های هری پاتر پر است.

اتاق نشیمن از سالن عمومی گروه گریفندور الهام گرفته است.

همه درها در این آپارتمان مجذوب کننده مانند هاگوارتز نقاشی شده اند و حتی اسلایترین هم فراموش نشده است.

اگر به حد کافی مشتاق شده اید در این آپارتمان اقامت کنید و اجازه دهید گوشه ای از رویاهاتان به واقعیت تبدیل گردد، خوب است بدانید قیمت هر شب اقامت در آن 150 پوند برابر با 200 دلار است. دیگر می توانید بروید و با هیجان برنامه سفر به اسکاتلند را بچینید.

منبع: کجارو / metro.co.uk / travelandleisure.com

به "کنون گیت؛ اقامتگاهی برای عاشقان هری پاتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنون گیت؛ اقامتگاهی برای عاشقان هری پاتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید