سلامتی و پزشکی

خواب های طلایی اپل برای کاربران ، همه رویاهایتان رصد خواهد شد

اپل در حال کار روی یک سیستم مانیتورینگ تازه است که می تواند خواب کاربران را تنظیم کند. این سیستم تازه بر اساس اصول مبتنی بر تایید وزارت بهداشت ایالات متحده طراحی خواهد شد.

29 آذر 1401

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ثروتمند شدن روباتیک تا معرفی 5 موبایل مناسب برای هدیه دادن

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

28 آذر 1401

سلامتی را به لطف تکنولوژی تضمین کنید ، از قابلیت تنظیم زمان مصرف دارو تا سیستم تعاملی ارتباطی

سیستم هوشمند بهداشت موسوم به Kintellیکی از محصولات جالب دنیای تکنولوژی است که می تواند انتظارات کاربران را برای تنظیم برنامه های روزانه آنان فراهم کند.

28 آذر 1401

برای کاهش اشتها چه بخوریم؟

همه غذا ها گرسنگی را به یک مقدار برطرف نمی نمایند در مقایسه با کربوهیدرات ها، پروتئین و بعضی چربی ها برای برطرف گرسنگی و احساس سیری طولانی مدت در افراد موثرتر هستند. فرد می تواند بعضی از منابع کربوهیدرات را با پروتئین ها و چربی های مفید جایگزین کند...

25 آذر 1401

20 عادت اشتباه که باعث پیری زودرس می شوند

با وجود اینکه پیر شدن فرایندی اجتناب ناپذیر است، اما برخی عادت ها و نداشتن روتین های مربوط به سلامتی می توانند به این فرایند سرعت بخشیده و جسم، روح و حال خوب فرد را زودتر رو به پیری زودرس سوق دهند. از چیزهای ساده ای مانند پیشرفتن مطابق همه ترندهای دنیای...

23 آذر 1401

13 فیلم عاشقانه برتر 2022

کمتر از سه هفته دیگر تا سرانجام سال 2022 به جای مانده است. در این روزها معمولا رسم بر این است که بهترین های سینمای جهان در سالی که گذشت معرفی می شوند. یکی از ژانرهای محبوب سینما، فیلم های عاشقانه است که معمولا طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. سال 2022 پس از...

22 آذر 1401

پژوهشگران دانشگاه ییل می گویند دلیل اصلی آلزایمر را کشف نموده اند

پژوهش های پژوهشگران دانشگاه ییل(Yale) تصور می نمایند که به دلیل واقعی بیماری آلزایمر رسیده اند. آنها کشف نموده اند که حذف پروتئینی موسوم به PLD3 از نورون ها با استفاده از ژن درمانی منجر به کاهش قابل توجهی در تورم آکسون های مغز می گردد.

13 آذر 1401

ستاد توسعه گردشگری کیش با موضوع 16 کارگروه شروع به کار می نماید

خبرگزاری صدا و سیما/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، ستاد توسعه گردشگری کیش با موضوع 16 کارگروه شروع به کار می نماید.

8 آذر 1401

مومیایی ها برای 500 سال در اروپا به عنوان دارو تجویز می شدند

ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارش های منتشر شده، مومیایی ها برای 500 سال در اروپا به عنوان دارو تجویز می شدند.

3 آذر 1401

راه هایی برای تشخیص و مصرف تخم مرغ سالم

تخم مرغ، یکی از مواد غذایی پرمصرف است که بسیاری از ما به تنهایی آن را در یک وعده غذایی مصرف می کنیم و یا به عنوان مواد اولیه غذا های مختلف در برنامه غذایی به کار می بریم، اما با چه روش هایی می توان از سلامت تخم مرغ اطمینان حاصل کنیم؟

2 آذر 1401

علت خارش پوست سر چیست؟ ، 11 ترفند برای رفع خارش پوست سر

خلاص شدن از خارش پوست سر با یافتن دلیل خارش شروع می شود. در این مطلب چند دلیل برای خارش پوست سر همراه با توصیه های متخصصان پوست در مورد آنچه می تواند باعث تسکین شود، آورده شده است.

19 آبان 1401

شهروندان از اصرار به تجویز سرم خودداری نمایند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با توجه به این که سرم باید با تشخیص پزشک تجویز گردد، شهروندان از اصرار به تجویز سرم خودداری نمایند.

10 آبان 1401

روش درست طبخ سبزیجات ؛ این سبزیجات را نپزید ، بهترین روش پختن اسفناج ، روزانه چقدر سبزیجات مصرف کنیم؟

سبزیجات منبع غنی انواع ویتامین ها هستند و باید روزانه آن ها را مصرف کرد، اما روزانه چقدر از گروه سبزیجات در رژیم غذایی خود بگنجانیم و چگونه آن ها را مصرف کنیم؟

10 آبان 1401

احتمال تعطیلی مدارس به علت شیوع آنفولانزا به صورت محدود

وزیر آموزش و پرورش گفت: به علت آنفولانزا ممکن است به صورت محدود تعطیلی هایی داشته باشیم؛ البته این به معنی تعطیل شدن آموزش نیست و از شبکه شاد برای برگزاری کلاس ها استفاده خواهد شد.

8 آبان 1401

انفجار در بزرگراه اشرفی اصفهانی؛ یک نفر کشته شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار و آتش سوزی در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی اطلاع داد.

7 آبان 1401

با این 4 نوشیدنی کبد را سم زدایی کنید

در حالی که این روز پیوسته با موضوعات مختلف مربوط به سلامتی مانند معضل چاقی روبه رو هستیم و بعلاوه انواعی از مواد سمی در محیط زندگی مان وجود دارند حفاظت از کبد از مسائل مهم و ضروری برای حفظ سلامت بدن است.

25 مهر 1401

نقد کتاب قرار بود لیلای تو باشم

مسئول دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان همدان گفت: برنامه نقد کتاب قرار بود لیلای تو باشم نوشته لیلا واحدی در سالن سیفیه سینما بهمن ملایر برگزار می گردد.

20 مهر 1401

باید ها و نباید های تغذیه دانش آموزان با بازگشایی مدارس

دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خوردن یک صبحانه مغذی می تواند به دانش اموزان کمک کند تا تغذیه بهتر و حتی عملکرد بهتری در مدرسه داشته باشد.

16 مهر 1401

بهره مندی 605 نفر از خدمات هلال احمر قزوین در طرح نذر آب 5

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت : در شهریور ماه 605 نفر از خدمات هلال احمر قزوین در طرح نذر آب 5 بهره مند شدند .

15 مهر 1401

ببینید ، کیست هیداتید؛ بحران تازه در سگ های ولگرد

هیچ روز و هفته ای نیست که فردی برای انجام عمل برداشتن کیست هیداتید به بیمارستان مراجعه نکند و این بیماری به بحرانی تبدیل شده که خیلی سر و صدایی ندارد

12 مهر 1401
تعداد: (331)