مرتضی کرمانی مقدم: باید خیلی زود به صدر جدول برسیم، توقع فرهاد کاظمی همیشه بالاست

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، مرتضی کرمانی مقدم، مربی تیم فوتبال استقلال جنوب گفت: باید در بازی های آینده خوب امتیاز بگیریم تا خیلی زود خودمان را به صدر جدول رده بندی لیگ دسته اول برسانیم.

مرتضی کرمانی مقدم: باید خیلی زود به صدر جدول برسیم، توقع فرهاد کاظمی همیشه بالاست

مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ ورزشی ها درباره پیروزی پرگل تیمش برابر شهرداری تبریز گفت: ابتدا باید به این موضوع اشاره کنم که تیم ما دیر بسته شد و همین موضوع باعث شد تا فصل بدنسازی را از دست بدهیم. از طرفی زمان زیادی برای انجام تمرینات تاکتیکی و هماهنگی بازیکنان نداشتیم، ولی کوشش کردیم تا در همین مدت کوتاه، بچه ها را با هم هماهنگ کنیم. در بازی با شهرداری تبریز هم نمایش خوبی داشتیم و مهم این بود که از فرصت های گلزنی مان استفاده کردیم.

وی ادامه داد: در بازی با ملوان و مس رفسنجان که هر دو بازی مساوی شد باید برنده می شدیم و حق مان مساوی نبود. ما باید از این دو مسابقه شش امتیاز می گرفتیم. بچه ها واقعاً خوب بازی کردند. بچه های ما روز به روز بهتر می شوند و خواسته های فرهاد کاظمی را در زمین پیاده می نمایند. مطمئنا تیم ما به مرور زمان بهتر از این خواهد شد.

مربی تیم فوتبال استقلال جنوب در مورد سه بازی سخت استقلال جنوب برابر بادران، گل گهر سیرجان و مس کرمان در هفته های پیش رو گفت: این تیم هایی که نام بردید تیم های خوبی هستند. ما این برد را فراموش کردیم و حالا برای بازی های آینده برنامه داریم. ما باید از این بازی ها خوب امتیاز بگیریم تا خیلی زود خودمان را به صدر جدول برسانیم.

کرمانی مقدم در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال جنوب می تواند لیگ برتری گردد، توضیح داد: هر تیمی که برای اولین بار در لیگ دسته اول حاضر می گردد، هدفش ماندن در لیگ است. با این حال توقع فرهاد کاظمی همیشه بالاست و او در هر تیمی که باشد دنبال بهترین صندلی است. از طرفی جامعه فوتبال هم از تیم ما توقع زیادی دارد. ما کار سختی داریم، ولی کوشش می کنیم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مرتضی کرمانی مقدم: باید خیلی زود به صدر جدول برسیم، توقع فرهاد کاظمی همیشه بالاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرتضی کرمانی مقدم: باید خیلی زود به صدر جدول برسیم، توقع فرهاد کاظمی همیشه بالاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید