استارتاپ

34درصد زوج های جوان در صف وام ازدواج

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: سختگیری بانک ها برای پرداخت وام ازدواج، یکی از موانع پیش روی جوانان متقاضی ازدواج است.

15 بهمن 1400

صندوق نوآوری و شکوفایی در پی تقویت سرمایه گذاری در ایده های فناورانه است

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق با ابزار های مختلف در کنار شرکت های دانش بنیان، فناور و استارت آپ هاست و در عین حال به تقویت سرمایه گذاری ها در ایده های فناورانه می پردازد.

2 بهمن 1400

شرکتی دانش بنیان با تولید مکمل های نسل سوم نیاز صنعت دام و طیور کشور را تامین کرد

ورود مکمل دام وطیور ایران ساخت به بازار، ضمن تامین و تکمیل چرخه غذای سالم به صنعت کشور و همچنین سلامت یاری می رساند.

20 مرداد 1400

ورود به عصر روبوانسان

تصویر نیروی کار در پساکرونا از هم اکنون در بعضی شرکت ها و شغل ها قابل مشاهده است. با احیای نبض اقتصاد در کشور های واکسینه، مدیران به جای استخدام های دوباره، سراغ سیستم های اتوماسیون و روبات های هوشمند رفته اند. حجم سفارش خرید روبات ها، رکورد 40 ساله را...

1 تیر 1400

تزریق 2100 میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان طی یک سال اخیر

به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر علی وحدت در افتتاحیه گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت نفت و ارائه نیازهای فناورانه با بیان اینکه صنعت نفت قدیمی ترین صنعت کشور و توسعه دهنده و پیشران اقتصاد کشور است اظهار کرد:...

11 فروردین 1399

بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت مبلمان ایران

اولین هفته ی زمستان سال جاری موعد برگزاری هم زمان دو نمایشگاه تخصصی است؛ بیست و نهمین نمایشگاه مبلمان منزل (Hofex Expo 2020) و نهمین نمایشگاه مبلمان و تجهیزات اداری (Office Expo 2020).

27 دی 1398

داوطلب رتبه برتر کنکور: به جای زندگی لاکچری، 3 عامل موفقیت داشتم

رتبه نهم کنکور سراسری می گوید: از خانواده لاکچری و تجملاتی نبوده ام و فقط لطف خدا، کوشش خودم و حمایت های خانواده ام عامل موفقیتم شد.

20 شهریور 1398