سریال و پخش خانگی

یک تئوری واقعا عجیب و غریب در خصوص سریال گیم آو ترونز: آیا برن استارک همان نایت کینگ است؟

خیلی ها ممکن است آخر شب فیلم و سریالی را فقط برای تفریح محض ببینند و نخواهند زیاد در عمق داستان آن تفکر نمایند. در عوض بینندگان حرفه ای فیلم ها و سریال ها، سعی می نمایند که حتی اشارات پنهان و زوایای مخفی و استعارات را کشف نمایند.

19 آذر 1401

صدور شناسنامه المثنی منتفی است

محمد باقرعباسی گفت: شناسنامه های جلد قرمز یا مستعمل یا دچار تغییرات هویتی نیازمند تغییر بوده و صدور شناسنامه المثنی منتفی است.

4 مهر 1401

7 شخصیت سریال چیزهای عجیب که احتمال مردن شان در فصل پنجم بیشتر است

اگرچه در سریال چیزهای عجیب نتفلیکس به ندرت شاهد مرگ شخصیت های اصلی بوده ایم، به احتمال زیاد در فصل پنجم، این اتفاق بارها روی خواهد داد.

26 شهریور 1401

حس ششم؛ یک افسانه یا حقیقت علمی؟

وقتی صحبت از حواس انسان ها می گردد، همواره حواس پنج گانه نظرمان را به خود جلب می نماید. با این حال، آیا انسان ها تنها پنج نوع حس را تجربه می نمایند؟ آیا حس ششم یا هفتم هم در انسان ها وجود دارد که از آن بی خبر هستیم؟

19 شهریور 1401

5 اپلیکیشن برتر تناسب اندام سال 2017

همه ما می دانیم که ورزش و تناب اندام جز کلیدی یک زندگی سالم است. طبق اظهارات انجمن قلب آمریکا (AHA)، فعالیت های فیزیکی می تواند به ترویج سلامتی قلب و عروق، کاهش کلسترول، فشار خون، بیماری های قلبی و کاهش سکته کمک کند. پس بهتر است که از همین امروز دست به کار...

17 مرداد 1401

آیا پرینت کردن بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس الزامی است؟

با اینترنتی شدن خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس دیگر مثل گذشته لازم نیست به آژانس های مسافرتی یا دفاتر فروش بلیط و ترمینال ها مراجعه کنیم و حضوری بلیط مان را بگیریم. همانطور که خرید اینرنتی بلیط به صرفه جویی در زمان کمک زیادی کرده و زندگی را راحت تر کرده...

15 مرداد 1401

ارگ کریمخانی شیراز به روی گردشگران بسته شد

خبرنگاران : ارگ کریمخانی در شهر شیراز به علت فیلمبرداری سریال سووشون به روی گردشگران داخلی و خارجی بسته شد.

1 مرداد 1401

برگزیدگان جشنواره بین المللی فیلم رشد معرفی شد

تهران (پانا) - برگزیدگان بخش های مختلف پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم های علمی آموزشی و تربیتی رشد معرفی شدند.

12 اردیبهشت 1401

7 فیلم برتر پیتر باگدانوویچ؛ از اولین های موج نوی هالیوود (فیلمساز زیر ذره بین)

اگر سینما یک شهر بود، پیتر باگدانوویچ قطعا شهردار آن به شمار می رفت. حقیقت زندگی او در یک کلمه خلاصه می شود: سینما. پیتر باگدانوویچ تمام زندگی خود را در حوالی سینما گذراند و هیچ گاه از این عشق نخستین خود دور نشد. تحت تأثیر موج نویی ها در فرانسه، از ابتدای...

26 بهمن 1400

سریال جزیره، قسمت پنجم

خبرنگارانـ قسمت پنجم سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم در روز یکشنبه 30 آبان ماه 1400وارد شبکه نمایش خانگی شد.

10 دی 1400

12 کارگردان مشهور که به بچه هایشان نقش دادند

اینکه بچه ها حین بزرگ شدن درگیر شغل پدر و مادرشان شوند چیز غیرمعمولی نیست، به ویژه اگر شغلشان در صنعت نمایش و سینما باشد. دهه هاست که کارگردان ها بچه های خودشان را در فیلم هایشان جلو دوربین می برند. بعضی ها شاید بگویند این کار پارتی بازی است، ولی از نظر...

21 فروردین 1400

شیوا طاهری مهمان شبکه سحر شد

تهران (پانا) - شیوا طاهری، بازیگر سریال گذر از رنج ها برای گفت و گو با مخاطبان کردزبان شبکه سحر، به برنامه ما و شما می آید.

12 اسفند 1399

فریدون جیرانی و رویای سینمای بدنه

تهران (پانا) - برنامه نقد سینما شب گذشته آدینه 3 بمن ماه به آنالیز شرایط سینمای بدنه در ایران با تمرکز بر کارنامه فریدون جیرانی و آسیب شناسی شرایط صنعت انیمیشن ایران در دهه 90 پرداخت.

3 اسفند 1399

دور شدن اعضای خانواده از یکدیگر، معضلی که نباید آن را نادیده گرفت

در جامعه امروز به سمتی پیش می رویم که هرکس تنهایی خودش را با یک موبایل پر می نماید و از جمع های خانواده دور می گردد.

17 آذر 1399

تظاهر به دانستن: چه اجباری ما را وادار به این همه دانستن می نماید؟!

در خصوص نویسنده ای فهرست آثار تحسین شده اش را جایی خوانده اید، کمی هم بیوگرافی اش را می دانید. آنگاه از شما می پرسند که آیا آن اثر درخشان را ایشان را خوانده اید؟

24 مهر 1399

باکس آفیس هفته؛ گیشه سینماها کم کم جان می گیرند

بعد از بسته شدن تدریجی سینماها بر اثر شیوع بیماری همه گیر کرونا، سالن های سینما در آمریکا و سایر نقاط دنیا به آرامی آغاز به باز شدن نموده اند تا دوباره به مخاطبان سینما خوشامد بگویند. در روزگار مدرن فروش بلیت های آخر هفته نشانه موفقیت هر فیلمی بود. اما...

13 مهر 1399

چرا به خاطر بازی در معمای شاه پشیمان باشم؟

وقتی از بهمن دان بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون می پرسیم چرا نیستید؟ جواب های قابل توجهی می دهد. درباره سریال معمای شاه و نقش حسنعلی منصور صحبت می کند و حتی از سینما، تئاتر و تلویزیونِ فعلی و برخی از رفتار های سلبریتی ها گلایه می کند.

16 مرداد 1399

پژمان چطور وارد زیر خاکی شد؟

زیرخاکی سریال کمدی ماه رمضان سال جاری به شمار می رفت. این سریال به کارگردانی جلیل سامان و به تهیه کنندگی رضا نصیری نیا در رقابت رمضانی در نظر سنجی سازمان صدا و سیما رتبه نخست را در جذب مخاطب از آن خود کرد.

14 مرداد 1399

سریال جدید محمدحسین لطیفی در مرحله نگارش، بوقلمون در جهت انتخاب بازیگر

سریال پله پله به کارگردانی محمدحسین لطیفی و نویسندگی حسن وارسته و امیرعباس پیغام به بوقلمون تغییر نام داد.

10 مرداد 1399

ناتالی پورتمن یک بار دیگر روی جایگاه کارگردانی می نشیند

به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، ناتالی پورتمن قراردادی برای کارگردانی و بازیگری در فیلم زندگینامه ای بی نامی را امضا نموده که درباره دو خواهر دوقلوست که ستون هایی در روزنامه با اسامی ابی عزیز و آن راهنمایی می نماید می نوشتند.

20 اردیبهشت 1399
تعداد: (26)