آپدیت تازه سایبرپانک 2077 با تکنولوژی FSR کیفیت تصویر نسخه کنسولی را بالا می برد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، داستان بازی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) و به روزرسانی های متعددش همچنان ادامه دارد. البته اگر بخواهیم صادق باشیم نسخه کامپیوتر این بازی از همان ابتدا عملکرد خوبی داشت و توجه کاربران این پلتفرم را به خود جلب کند. بازی سایبرپانک یک عنوان سنگین است. به همین علت برای اجرای روان این بازی شما احتیاج به سخت افزار قوی یا استفاده از تکنولوژی های نو کارت های گرافیکی دارید.

آپدیت تازه سایبرپانک 2077 با تکنولوژی FSR کیفیت تصویر نسخه کنسولی را بالا می برد

سایبرپانک از همان ابتدا از سیستم DLSS انویدیا پشتیبانی می کرد. این سیستم بازی را در رزولوشن کمتر رندر نموده و سپس با استفاده از هوش مصنوعی رزولوشن را ارتقاء می دهد. به همین علت شما می توانید گرافیک بهتری داشته و از طرفی نرخ فریم بالاتری را تجربه کنید. DLSS در کارت های گرافیکی سری 2000 انویدیا معرفی گردید ولی با سری 3000 به تکامل رسید. حال نیز در کارت های 4000 ما شاهد DLSS بسیار پیشرفته هستیم.

شرکت ای ام دی (AMD) نیز یکی از رقبای انویدیا است. به همین علت این شرکت نیز برای رقابت یک سیستم به نام FSR یا FidelityFX Super Resolution را طراحی نموده تا با DLSS مقابله کند. بحث اینجاست که سیستم ای ام دی از هوش مصنوعی برای ارتقاء رزولوشن استفاده نمی کند بلکه از این لحاظ الگوریتم جداگانه ای دارد.

مانند انویدیا سیستم ای ام دی نیز باعث خواهد شد تا شما یک عنوان با نرخ فریم بالاتر و گرافیک خوب داشته باشید. به همین علت تجربه بازی نیز بسیار لذت بخش خواهد شد. از طرفی با توجه به جزئیات و دنیای بسیار بزرگ سایبرپانک داشتن گرافیک بالا بسیار کاربردی است. البته این نکته گفتنی است که اگر کارت گرافیکی شما قدرتمند است و توانایی اجرای این بازی را با نرخ بالا و گرافیک خوب دارد نیازی به استفاده از DLSS یا FSR نیست.

در کنار این مورد سی دی پراجکت رد نزدیک به 50 ایراد دیگر این بازی را نیز رفع نموده است. همینطور اینکه این مسائل زیادی از مأموریت های بازی رفع شده تا بازیکنان مجبور به تکرار آن ها نشوند. به طور کلی شرکت سازنده کوشش زیادی نموده تا سایبرپانک به آنچه که لیاقتش را دارد برسد. با این حال پس از عرضه بسیار بد این بازی، گیمرها نیز نسبت به آن بی اعتماد شده و به همین علت است مقدار فروش آن افزایش چشم گیری ندارد.

تمام مسائل را کنار بگذاریم سایبرپانک یک عنوان بسیار زیبا است. این بازی از لحاظ بصری بسیار خوب طراحی شده و شهر شب (Night City) یکی از آینده های تاریک دنیای انسان ها را نشان می دهد. با این حال این شهر جزئیات بسیار زیادی داشته و به طرز عجیبی بزرگ است. به همین علت اگر شما سایبرپانک را روی کامپیوتر اجرا می کنید، کوشش کنید تا برترین تنظیمات را انتخاب کنید. چونکه این بازی ارزش آن را دارد.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "آپدیت تازه سایبرپانک 2077 با تکنولوژی FSR کیفیت تصویر نسخه کنسولی را بالا می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت تازه سایبرپانک 2077 با تکنولوژی FSR کیفیت تصویر نسخه کنسولی را بالا می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید