توضیحات صباغیان درباره کلیپ منتشر گردیده از وزیر بهداشت در فضای مجازی

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر بهداشت در بین مردم شهرستان خاتم حضور یافت و مسائل آنها را شنید و دستور رسیدگی به آنها را داد. کلیپ منتشر گردیده ظلم در حق وی است.

توضیحات صباغیان درباره کلیپ منتشر گردیده از وزیر بهداشت در فضای مجازی

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در سرانجام جلسه علنی امروز (چهارشنبه) بیان کرد: در چند روز گذشته وزیر بهداشت به حوزه انتخابیه بنده آمده بود، ولی در شبکه های اجتماعی از جمله اخبار ساعت 20:30 مطالبی منتشر شد که از نظر من ظلم به ایشان بود. بنده همراه ایشان حضور داشتم و وظیفه خود می دانم که این نکته را بگویم.

وی در ادامه بیان کرد: حدود 40 سال است که در منطقه خاتم، هیچ وزیر بهداشتی حضور نیافته است.، اما ایشان در بین مردم حضور یافتند و برخورد مهربانی با آنها داشتند و مسائل آنها را شنیدند. متاسفانه قسمت مزاح انتخاب گردیده و چهره و زحمات ایشان را پایمال کردند.

صباغیان توضیح داد: من اعلام می کنم که وزیر بهداشت برخورد مناسبی با مردم داشته است. ایشان چند وقت پیش در مجلس شورای اسلامی با یکی از نمایندگان برخورد نامناسبی داشت که بنده نسبت به آن اعتراض کردم، ولی امروز در حق ایشان ظلم گردیده است.

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، علی مطهری که ریاست جلسه را بر عهده داشت، بیان کرد: از حق وزیر بهداشت دفاع کردید ممنون هستم. این خاصیت فضای مجازی است و همه به آن واقف هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توضیحات صباغیان درباره کلیپ منتشر گردیده از وزیر بهداشت در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات صباغیان درباره کلیپ منتشر گردیده از وزیر بهداشت در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید