ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی 39 بسته کارآفرینی را معرفی کرد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، یکی از کارگروه های تخصصی ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی تا به امروز 39 بسته کارآفرینی در حوزه گیاهان دارویی را معرفی کرده است.

ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی 39 بسته کارآفرینی را معرفی کرد

به گزارش گروه فناوری وبلاگ ورزشی ها، تا به امروز صد ها طرح مختلف کارآفرینی با کمک و حمایت این ستاد در سراسر کشور اجرایی شده است. برای توسعه این فعالیت های کارآفرینی، این ستاد یک کارگروه تخصصی توسعه فناوری و کارآفرینی نیز تشکیل داده است.

این کارگروه براساس راهبرد دوم سند ملی گیاهان دارویی و طب سنتی، برای سامان دهی نظام آموزش، پژوهش و توسعه فناوری و نوآوری درحوزه گیاهان دارویی و فرآورده های گیاهی تلاش می کند و تشویق و حمایت از این اقدامات را در اولویت قرار داده است.

بررسی طرح ها و پروژه های ارجاعی به ستاد، بحث و تبادل نظر پیرامون راه چاره های سرمایه گذاری در پروژه های گیاهان دارویی و طب سنتی، بحث و بررسی پیرامون احکام پیشنهادی در حوزه صنعت گیاهان دارویی و طب سنتی برای برنامه ششم و همچنین بحث و بررسی پیرامون اولویت بندی در مزیت های اقتصادی و نسبی تولید در استان ها، از جمله برنامه های این کارگروه است.

ارائه برنامه های پیشنهادی به ستاد در راستای رفع خلا های قانونی و توسعه زیرساخت های اقتصاد دانش بنیان و مشارکت در تدوین برنامه عملیاتی سالیانه ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی برای اجرایی سازی سند ملی گیاهان دارویی و طب سنتی، نیز بخش دیگری از اهداف این کارگروه را تشکیل می دهد.

کارگروه تخصصی توسعه فناوری و کارآفرینی همچنین برای هم اندیشی و بحث و تبادل نظر پیرامون نقشه توسعه کارآفرینی در حوزه صنعت گیاهان دارویی و طب سنتی و بررسی راه چاره های سرمایه گذاری و مکان یابی واحد های فرآوری مواد موثره، در حوزه صنعت گیاهان دارویی، تلاش می کند.

ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین 39 بسته کارآفرینی و اولویت های حمایت در دو حوزه دامپزشکی و بذر را در سایت خود قرار داده است، علاقه مندان می توانند با مراجعه به این بخش، از اولویت های این ستاد مطلع شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی 39 بسته کارآفرینی را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی 39 بسته کارآفرینی را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید