سخنگوی نفت مسجدسلیمان: مدیرعامل باشگاه باید خارج از مجموعه نفت باشد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: باتوجه به سیاست های ابلاغی از سوی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل و رییس هیات مدیره باشگاه باید افرادی خارج از مجموعه نفت باشند.

سخنگوی نفت مسجدسلیمان: مدیرعامل باشگاه باید خارج از مجموعه نفت باشد

ابوذر شجاعی در گفت وگو با وبلاگ ورزشی ها، با اشاره به لزوم انتخاب مدیرعامل و رییس هیات مدیره از میان افراد خارج از بدنه شرکت نفت، اظهارکرد: باتوجه به سیاست های ابلاغی از سوی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل و رییس هیات مدیره تیم لیگ برتری به عنوان امضاکنندگان اسناد تعهدآور باید افرادی خارج از مجموعه نفت باشند.

او اعلام کرد: پس از این که کیوان بابادی از سمت سرپرستی باشگاه استعفا داد، در جلسه هیات مدیره نیز این موضوع آنالیز و پیمان مولایی با اکثریت آرا به عنوان سرپرست جدید و موقت باشگاه معرفی گردید تا در فرصت مناسب، گزینه های مختلف برای مدیرعاملی و هم چنین رییس هیات مدیره آنالیز و در نهایت انتخاب شوند.

سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تمام کوشش اعضای هیات مدیره باشگاه نیز این است که مسائل پیش روی تیم هرچه سریع تر حل گردد. هم چنین با انتخاب آقای مرزبان به عنوان سرمربی، در حال حاضر آن چه نفت به آن احتیاج دارد، آرامش و همدلی میان مجموعه هیات مدیره، کادرفنی و طرفداران است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سخنگوی نفت مسجدسلیمان: مدیرعامل باشگاه باید خارج از مجموعه نفت باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی نفت مسجدسلیمان: مدیرعامل باشگاه باید خارج از مجموعه نفت باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید