طرز تهیه سالاد سزار با پارمای مرغ در کوتاه ترین زمان

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، سالاد سزار یکی از سالادهای محبوب و اصیل ایتالیایی است که اولین بار به وسیله سرآشپزی به نام سزار کاردینی تهیه شد. این سالاد خوشمزه در 20 دقیقه تهیه می شود. قدمت این سالاد به 100 سال پیش برمی شود. سالاد سزار، سالادی است که با پنیر پارمسان طعم دار می شود و سس مخصوص دارد و البته مرغ این سالاد هم باید با روشی مناسب طعم دار و گریل شود. اما اگر شما فوت و فن آماده کردن مرغ مخصوص سالاد سزار را نمی دانید، می توانید پارمای مرغ آماده را تهیه کنید و سالاد سزار با پارمای مرغ را امتحان کنید.

طرز تهیه سالاد سزار با پارمای مرغ در کوتاه ترین زمان

مواد لازم برای تهیه سالاد سزار با پارمای مرغ

  • پارمای مرغ سولیکو 300 گرم
  • نان تست یک بسته
  • کاهو پیچ به اندازه لازم
  • گوجه فرنگی به اندازه لازم

مواد لازم برای تهیه سس

  • سس مایونز خرید آنلاین یک سوم فنجان
  • سس خردل یک قاشق غذاخوری
  • روغن زیتون چهار قاشق غذاخوری
  • آبلیمو یک قاشق غذاخوری
  • پنیر پارمسان خرید آنلاین 100 گرم

طرز تهیه سالاد سزار با پارمای مرغ

مرحله اول

برای تهیه سالاد سزار، در حالت عادی باید سینه یا فیله های مرغ را مکعبی برش دهید و برای مزه دار کردن آن مرغ را در اندازهی روغن زیتون و سیر خرد شده، نمک و فلفل و کمی آبلیمو به مدت نیم ساعت قرار دهید و بعد سرخش کنید. اگر وقت کافی برای انجام این مراحل را ندارید، فقط کافی است پارمای مرغ سولیکو را برش دهید.

مرحله دوم

طعم دار کردن نانی که در سالاد سزار می زنید، به خوش طعم شدن آن یاری زیادی می نماید. برای این کار اندازهی سیر خرد شده را در روغن زیتون تفت دهید و نان تست هایی که اطرافش را جدا نموده اید و مکعبی برش زدید را به سیر تفت داده شده اضافه کنید تا طعم دار و طلایی و خوشرنگ شوند.

مرحله سوم

کاهو پیچ را خرد کنید و پارمای مرغ و نون تست و کاهو را در ظرف مورد نظرتان با هم مخلوط کنید. یادتان نرود که تهیه سالاد سزار با کاهوی پیچ آن را نسبت به سالادی که با کاهو رسمی آماده شده خوشمزه تر می نماید.

اگر دوستدار سالاد سزار باشی احتمالا انواع مختلف این سالاد مثل سالاد سزار با فیله سوخاری و سالاد سزاربدون گلوتن را هم امتحان نموده اید. اما اگر هنوز سراغ این سالادها نرفته اید از دستورپخت هایی که برایتان آماده نموده ایم یاری بگیرید.

طرز تهیه سس سزار خوشمزه

سس مایونز، سس خردل، پنیر پارمزان، یک حبه سیز، اندازهی نمک، کمی روغن زیتون و آبلیمو را با هم در مخلوط کن بریزید و وقتی خوب ترکیب شدند این سس را روی سالادتان بریزید. سالاد شما حاضر است. نوش جان!

منبع: کتاب کاله

به "طرز تهیه سالاد سزار با پارمای مرغ در کوتاه ترین زمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه سالاد سزار با پارمای مرغ در کوتاه ترین زمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید