منتظر جهش های جدیدی از کرونا باشید

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، نخست وزیر نیوزیلند به نقل از کارشناسان می گوید: همه گیری کووید-19 با نوع امیکرون سرانجام نخواهد یافت.

منتظر جهش های جدیدی از کرونا باشید

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت وبلاگ ورزشی ها به نقل از یو اس نیوز، جاسیندا آردرن، نخست وزیر نیوزیلند امروز در اولین سخنرانی مجلسی خود برای سال 2022 گفت: همه گیری کووید-19 با نوع امیکرون خاتمه نخواهد یافت و نیوزلند باید در امسال برای انواع بیشتری از ویروس آماده گردد.

هشدار آردرن در حالی مطرح شد که صدها معترض در مقابل ساختمان مجلس در ولینگتون مرکز این کشور تجمع کردند و خواهان خاتمه دادن به محدودیت های ویروس کرونا و دستورات واکسن شدند.

نخست وزیر نیوزیلند در این سخنرانی که به صورت زنده پخش شد به قانونگذاران گفت: آقای رئیس، توصیه کارشناسان این است که سویه آخرین نسخه ای نخواهد بود که امسال با آن روبرو خواهیم شد.

دولت آردرن بعضی از سخت ترین محدودیت های همه گیری را در دو سال گذشته در نیوزیلند اعمال نموده است؛ دولت کوشش می کرد تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کند. این سیاست ها به کاهش مقدار عفونت و مرگ و میر یاری کرد. کشوری با پنج میلیون نفر جمعیت، تا به امروز حدود 18 هزار مورد تایید شده کووید و 53 مورد مرگ داشته است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "منتظر جهش های جدیدی از کرونا باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر جهش های جدیدی از کرونا باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید