نهمین دوره مسابقات ملی بتن در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، نهمین دوره مسابقات ملی بتن در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد که متقاضیان تا 25 فروردین ماه مهلت دارند در این مسابقه ثبت نام نمایند.

نهمین دوره مسابقات ملی بتن در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ورزشی ها به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نهمین دوره مسابقات ملی بتن با هدف ساخت بتن های خودتراکم سازگار با محیط زیست و حرکت به سمت تحقق توسعه پایدار در این صنعت در دو مرحله در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، برگزار می گردد.

هدف از این مسابقات آشنایی و افزایش تجربیات علمی و فنی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور و فعالان در زمینه صنعت ساختمان با بتن هایی است که علاوه بر دارا بودن تعیینات فنی لازم (از نظر کارایی، مقاومت فشاری و دوام) در ساخت آنها کمترین آلودگی و آسیب، به محیط زیست وارد می گردد.

در این مسابقه همچنین فریند ساخت بتن ها با کمترین هزینه و در شرایطی نزدیک به شرایط کارگاهی انجام می گردد.

مسابقات ملی بتن در دو مرحله برگزار می گردد که در مرحله اول، دانشجویان باید به پرسش های مطرح شده، پاسخ و گزارش برنامه تحقیقاتی خود را تا 5 اردیبهشت ماه به دبیرخانه مسابقات ارسال نمایند.

پس از آنالیز گزارش ها توسط کمیته داوران، دوازده تیم که بیشترین امتیاز را در مرحله اول کسب نمایند به مرحله دوم راه می یابند.

مرحله دوم مسابقه با موضوع ساخت نمونه ها به صورت حضوری و در مهرماه سال 98 برگزار می گردد.

همچنین آزمایش نمونه های مرحله دوم در آبان ماه انجام و تیم های برتر تعیین و معرفی خواهند شد.

بنابراین براساس آئین نامه مسابقات، تیمی که بتن آن دارای کارایی، مقاومت، دوام و شاخص زیست محیطی مناسب و همچنین کمترین هزینه و زمان ساخت باشد و گزارشی با کیفیت بهتر و مناسب تر ارائه کند از امتیاز بالاتری برخوردار بوده و برنده مسابقه خواهد بود.

بتن به عنوان یکی از پرمصرف ترین مصالح ساختمانی در احداث مهمترین سازه های زیربنایی و توسعه ای، دارای ظرفیت مشارکت مهم و مثبت با محیط زیست است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "نهمین دوره مسابقات ملی بتن در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نهمین دوره مسابقات ملی بتن در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید