پرداخت بیش از 185 میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی

به گزارش وبلاگ ورزشی ها، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پرداخت بیش از 185 میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی اطلاع داد.

پرداخت بیش از 185 میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ ورزشی ها به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، ناصر مطیعی از پرداخت بیش از 185 میلیارد ریال بابت مرحله اول تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی به حساب 203 دانشگاه کشور و دانشکده های فنی و حرفه ای اطلاع داد.

وی اظهار کرد: با پرداخت این مبلغ از سوی صندوق رفاه دانشجویان، دانشگاه ها و دانشکده های فنی و حرفه ای می توانند نسبت به تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی اقدام نمایند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: با فرا رسیدن فصل تابستان و تخلیه سراهای دانشجویی، با پرداخت یاری های صندوق رفاه دانشجویان، کوشش های زیادی برای بهسازی و تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی شروع می گردد.

وی ادامه داد: این یاری به دانشگاه هایی پرداخت شده است که درصد تحقق وصول اجاره بهای سراهای دانشجویی آنها در سال تحصیلی 98-97 حداقل 80 درصد است.

مطیعی توضیح داد: در راستای حمایت از دانشگاه ها برای بهبود و ارتقای سراهای دانشجویی نیز بخشنامه ای مبنی بر اعلام فهرست سراهای نیازمند به تعمیر و تجهیز و همچنین ارتقاء ارسال شد تا بتوان با همکاری دانشگاه ها و با فراهم ساختن فرصت مناسب برای آنها، شرایط اسکان مطلوب را برای دانشجویان عزیز در نیمسال آینده ایجاد کرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس مرحله اول اعتبار تعمیر و تجهیز زودتر از موعد اعلام شده در بخشنامه ارسالی پرداخت شد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "پرداخت بیش از 185 میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت بیش از 185 میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید