مصالح ساختمانی

7 راه حل برطرف روشن نشدن چای ساز

برای افرادی که روز خود را با یک فنجان چای آغاز می نمایند، روشن نشدن چای ساز اتفاق ناخوشایندی است. کتری های برقی اغلب به علت عدم اتصال صحیح به برق، ایرادات سیم برق، تجمع رسوب در کتری و … روشن نمی شوند.

5 آذر 1401

معبد آناهیتا بنای سنگی کنگاور

معبد آناهیتادر این مقاله از وب سایت گردشگری خبرنگاران به معرفی معبد آناهیتا کنگاور خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید.

20 شهریور 1401

سوغات سیستان و بلوچستان چیست؟

استان سیستان و بلوچستان از استان های شرق و جنوب شرغی کشور و مرکز آن زاهدان است. این استان نیز مانند سایر استان های کشور، سوغات و صنایع دستی منحصربه فردی دارد از جمله شیرینی محلی و صنایع دستی متعددی چون سوزن دوزی و سفال.

5 خرداد 1401

پرداخت دیون پیمانکاران خرد شهرداری تهران با برات کارت

تهران (پانا) - معاون اقتصادی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از پرداخت دیون پیمانکاران خرد شهرداری تهران با ارائه برات کارت اطلاع داد.

24 اردیبهشت 1401

دریاچه بیوک شور در باکو

باکو، مرکز جمهوری آذربایجان و بزرگ ترین بندر این کشور است. این شهر در غرب دریای خزر واقع شده است و منطقه ای نفت خیز می باشد. باکو با داشتن پارک های ساحلی مجذوب کننده و برگزاری برنامه های متنوع شاد، گردشگران زیادی دارد. می خواهیم درباره یکی از جاذبه های...

5 اردیبهشت 1401

آیا احداث سد مخزنی سقاوه بحران آب شرب و صنایع کهگیلویه و بویراحمد را رفع می نماید؟

با احداث سد مخزنی سقاوه در کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر برطرف احتیاج های شرب منطقه، به نوع زمینه برگشت مهاجرت های انجام شده را نیز مهیا می سازد.

19 فروردین 1401

همه چیز درباره تسمه تایم خودرو و قیمت آن

در این مطلب همه چیز را درباره تسمه تایم خودرو بخوانید؛ انواع تسمه تایم و عملکرد آن، علائم خرابی، هزینه میانه تعویض، قیمت تسمه تایم و تاریخچه استفاده از آن.

13 مرداد 1400

منشأ بحران سیمان

ورود سیمان به بورس کالا اگرچه در هفته های ابتدایی آن چندان حاشیه نداشت، ولی در روزهای اخیر با سیگنال روانی افت عرضه به دلیل قطعی برق ، شاهد افزایش شدید رقابت برای خرید بودیم که خروجی آن ابطال معاملات بود. اما نکته دیگر قیمت های پایه است که از فاصله بالایی...

3 مرداد 1400

بایا؛ شهری غرق شده که مخصوص ثروتمندان است

ساحل های طلایی و نقره ایِ خلوت، اتاق های منحصر به فرد با منظره های نفس گیر، خدماتِ رفاهی بی شمار و در یک کلام، سفری که برنامه ریزی شده تا مسافران نهایت لذت را از اقامت خود ببرند. سفری که احتمالا در تجملاتی ترین حالت خود، تنها مختص به گروه اندکی از ثروتمندان...

23 اردیبهشت 1400

مکرون برای ترکیه خط قرمز مشخص کرد

رئیس جمهور فرانسه گفت طی تابستان موضع سختی درباره اقدامات ترکیه در مدیترانه شرقی گرفته بود و خط قرمز معین کرد، چرا که آنکارا به صحبت ها اهمیتی نمی دهد باید عمل کرد.

21 مهر 1399

آخرین ارزش شرکت های سهام عدالت

شرایط شرکت های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

5 شهریور 1399